Pages

Wednesday, March 16, 2011

SPECIAL DAY

hye! 09 MARCH...

urm... what do you think...
9 march is my birthday... =)
 this year... my age is 20... oh my...
there is no. 2... oh no...
I can't accepted it... huhu...
why??? cause I always thinking that...

should I be matured???
or
am I already matured???

but like Aiman said," Aiman tak kisah... "
ngeee~

oh my... I'm so sorry... actually this is not the one I wanna share for today...

ok da xlarat nk tulis dlm English ag... KENAPA???

sebab English aku kurang mantap dan vocab aku pun da semakin kurang, lagi2 sem ni xamek subject BEL...


ok2... nk dijadikan cerita... SPECIAL DAY...

lps maghrib 08/03/2011, my housemate... ajk aq mkn...
bihun hailam... sedap tu... aq pun join la...
tbe2... BLACK OUT!!!

Ya Allah...
cpt2 cri torch light... pastu cri lilin...
tbe2 dorang kata da ad lilin...

aq pun kuar dri bilik... tgk2...

1 marvellous cake with 4 candles on top of the cake...

tq to all my fwenz...

I LOVE ALL OF U LA!!! sayang kamu semua...

mood: terharu... ngeee~ (^.^)

No comments:

Post a Comment