Pages

Thursday, December 9, 2010

ubat gigi NANO WHITE???

pada suatu hari...
hehehe... mcm knak2 lak...
urm...
nk jdikan cte suatu pg
dlm keadaan mamai ni... kaki aku melangkah ke bilik air dgn berat sekali.
aku pun xsure whether mata aku ni terbukak or x... aku pun capai la berus gigi... coz aq pasti berus gigi 2 kurus n panjang.
then, dkt tmpt tu aku ltak ubat gigi FRESH and WHITE dan pencuci muka NANO WHITE.
malangnya, dua-dua tu wrna hijau n putih. aku dgn confirm pn capailah dan ltak ats berus gigi. dgn mata terpejam, aku mulakan tugas memberus gigi. sekali gosok, aku pun rasa pelik. n berkata,

" NAPE LA AQ PUNYE UBAT GIGI NI RASA PAHIT LAK HARI NI???"

seperti terkena renjatan elektrik, rupa-rupanya NANO WHITE aku da jd ubat gigi...
patut la pahit. hampeh!!! huh...
patut la aku pegang td tube tu macam gemok je...
malang2... bak kata orang, malang tidak berbau. huhu.
so, kepada yang lain, sblm gosok gigi, make sure yang mata korang tu btol2 terbuka n bkn dlm keadaan mamai ye...
hehe...

salam.

No comments:

Post a Comment