Pages

Sunday, July 31, 2011

dinner...

uit...
ari ni xnk tulis pjg2... tp nk cerita pjg lebar...
hahaha!!! (evil laugh)

30 JULAI 2011
ye.

b4 diz mmg berbelah bg nk dinner ni...
at last... am decided
ye... saya pergi...

merah,hitam,putih...
adoyai...
mne nk cekau semua tu nk ikut tema...
tp... akhirnye dpt gak...
mak blikan jubah...
thanx mom... love u... muahhh!
selendang... jimat bajet... RM5... pasar mlm mari...=)
heels??? tu yg xley belah  tu...
akak punya angkara bg pnjam...
saya pun pkai je la...
nk beli... huh... bengkok tulang...
complete sepersalinan saya...

ini lah hasilnya...=)

untuk dinner... mcm2 menu...
menu utama:
 a)nasi hujan panas
 b)ayam msk merah
 c)daging black pepper
 d)sambal goreng
 e)dalca
dessert:
 a)pengat pisang(yummy)
 b)kuih
 c)kek
 d)ais krim
minuman:
 a)sirap orange
 b)coffee(kaww habis)
menu ssampingan:
 a)sate

KENYANGGGG... burppp!!!
haha!!!!

dan bese la tu...
after dat tgkp gmbr...
sume org cntik2 belaka...=)

one thing... xkn lupa pai bile2...
bila saya mlu  dgn seseorang...
lantang nya mulut saya untuk berkata begitu...
huhu...
MALU...

bole x pasni xnk bertembung ngn dy ag...
huhu...

wteva pun...

THIS IS THE BEST DINNER!!!

I LOVEEE....=) muahhh!!!

2 comments: